אביב 24 בבית הספר לשירים

אז מה קורה עכשיו, באביב? למה אפשר להצטרף? איפה, מתי וכמה?

ניפגש בשיר – הסדנא ה11 נפתחה בסוף מרץ, ותימשך עד השבוע השני של יולי. ימי רביעי בבוקר בטבעון. ממש עכשיו עוד אפשר להצטרף! כאן כל הפרטים.

המוזות – מחזור האביב נפתח ב-1.4. שלושה חודשים של תרגילי כתיבה והלחנה בווטסאפ, 12 תרגילים בסך הכל. ויש גם מסלולים מורחבים עם הטבות שוות. כל הפרטים כאן.

המעבדה הקהילתית לשירים ממשיכה להיפגש בימי שישי בבוקר בשער העמקים. המפגשים שנשארו השנה: 12 באפריל, 17 במאי, 21 ביוני. כדי להתעדכן אפשר להצטרף לקבוצה השקטה.

הבמה הפתוחה של טבעון ממשיכה להוות מקום מפגש קהילתי חמים, יצירתי ומפרגן. הבמות מתקיימות בימי שני ורביעי לסירוגין, ב"קה סרה" בטבעון. כדי להתעדכן בתאריכי הבמות אפשר להצטרף לקבוצה השקטה.

סדנאות בהתאמה אישית – כמו תמיד, אפשר לתפור איתי סדנא זוגית, משפחתית או קבוצתית לפי הצורך שלכם, לכבוד אירוע משמח, לגיבוש או סיכום שנה או כל רעיון אחר שעולה בדעתכם. דברו איתי ונמצא את הדרך יחד.

ליווי אישי בתהליכי יצירה – יש לי זמן לליווי תהליכים אישיים של כתיבה והלחנת שירים, עבודה לקראת מופע אישי או הקלטות. הליווי מתקיים אצלי בטבעון או בשער העמקים.

שיעורי נגינה – בפסנתר, גיטרה וחלילית, למבוגרים וילדים בתחילת דרכם בעולם הנגינה. באוירה רגועה ומאפשרת עם דגש על מה שבא לכם לנגן! מוזמנות/ים לבוא לנגן איתי!

כדי להישאר מעודכנים על כל הדברים שאני עושה ומזמינה אליהם, אפשר גם להצטרף לקבוצת העדכונים שלי. היא שקטה ואני מפרסמת שם בממוצע פעם בשבוע.

אז איפה ניפגש באביב הזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *